czwartek, 6 września 2012

Początek

Hejka!

 Zawitałyście na blogu dwóch walniętych dziewczyn:D A o czym on jest? Otóż Nie chcemy zdradzać zbyt wiele ale możecie spodziewać się, że pojawią się tu wampiry, piłkarze i pewien znany boysband. Może wydawać się to dziwne jednak na pewno nie nudne. Jeśli chodzi o częstotliwość pojawiania się postów to prosimy o wyrozumiałość. Piszemy w tym roku egzamin, a nauczyciele nie pozwalają nam o tym zapomnieć. Jednak na jeden post w miesiącu będziecie  mogły liczyć, a jeśli ciała pedagogiczne okażą się ludźmi to może i na więcej.
 Oczywiście, gdyby coś miało się wydarzyć  i z niewyjaśnionych przyczyn notki miałoby nie być, to zostaniecie poinformowane.  Żebyście wiedziały kto ma takie walnięte pomysły, postanowiłyśmy się przedstawić:

Ja, Rooksha, uroczyście oświadczam, że w żadnym stopniu nie jestem normalna.
A tak poważnie to uwielbiam fantasy, koty, a obiektem moich westchnień pozostaje muzyka. Jestem w 100% Directionerką co niestety niekorzystnie wpływa na moje zdrowie psychiczne, ale trzymam się dzielnie.
W razie potrzeby kontaktu, można mnie znaleźć na twitter’ze – Rooksha20.
Buźka!

Wariatka. Chyba sam mój pseudonim mówi, że do normalnych nie należę. Mam trzysta pomysłów na minutę, co Roksha musi codziennie znosić w szkole. Również, jak moja przedmówczyni , kocham fantasy i muzykę. One Direction słucham ale w normalnych dawkach. Ogółem w moich słuchawkach leci rock, R&B, pop, nawet ostatnio hip-hop (choć bardzo malutko). Uwielbiam konie i psy. Kocham tańczyć (sama robię to amatorsko). Jak większość polskich dziewczyn wraz z nastaniem czerwca rozpoczęła się moja piłko-mania (przez którą przeszła też Rooksha). Jednak, gdy po pierwszym lipca on się nie skończył, doszłam do wniosku, że trzeba coś z tym zrobić. I tak z kobiety, która piłkę nożną uważał za bieganie za kawałkiem skóry, stałam się prawdziwym znawcą;) Z tym znawcą trochę przesadziłam, ale trochę już wiem. Baaaaaaaaaaardzo kibicuję naszej reprezentacji i również Borussii. Twitter’a jeszcze nie mam, ale w najbliższym czasie postaram się dołączyć do cywilizacji:D Jednak w razie pytań piszcie po prostu na maila :D

Peace

 Życzymy miłego czytania!
Rooksha&Wariatka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz