czwartek, 24 stycznia 2013

Do tych co czytają...

Hejka!
Jak niektóre z was zauważyły na naszym blogu zaszły malutkie zmiany. Doszły nam dwie zakładki, a jedna zmieniła nazwę. Ja osobiście (Wariatka) mam ochotę trochę poszaleć z wyglądem bloga, ale jeszcze nie wiem co na to Rooksha:)
Do rzeczy. Jedna z tych stron ("Reguł gry") ma wam pomóc w zrozumieniu "naszego świata";) Wiemy, że tworzymy różne dziwne wariacje i jeśli Stephenie Meyer zobaczyłaby co robimy z jej wampirami, to by się psychicznie załamała. Mamy jednak nadzieję, że nie przeszkadza wam to zbytnio. Tych, którzy gubią się już w umiejętnościach naszych kochanych "nieśmiertelnych", zapraszamy tam. Już nie długo pojawią się tam zasady rządzące w świecie wampirów.
Zainspirowane innymi blogami, postanowiłyśmy zamienić zakładkę "Info" (której zresztą i tak nikt nie czytał;)) na "Polecacie". Jeśli prosiłyśmy was o informowanie nas o nowych rozdziałach, albo po prostu uważacie, że wasz blog jest warty przeczytania-piszcie tam. Obiecujemy, że zajrzymy o każdego opowiadanka.
Trzecia stronka "Uczucie krzyczy szeptem" będzie poświęcona mojemu opowiadanku (Wariatka). Nie będzie to nie wiadomo jak długa historia, więc doszłam do wniosku, że nie ma sensu zakładać nowego bloga. Mam nadzieję, że przypadnie wam ona do gustu. Nie będzie co prawda o wampirach i 1D, tylko o samych piłkarzach, a raczej piłkarzu (patrz: "Uczucie krzyczy szeptem" ), ale chyba wam to nie przeszkadza, prawda? Kiedy ono się pojawi? Powiem szczerze, że sama nie wiem. Jak na razie mam dopiero sześć stron w Wordzie (nasze rozdziały mają po 14), więc troszeczkę musicie jeszcze poczekać.
Ostatnią rzeczą, o której chcemy wam powiedzieć, a raczej poprosić, są komentarze. Wiemy, że powtarzamy się, jak stare katarynki, ale chyba inaczej nie można. Jeśli ktoś z was czyta naszego bloga, to prosimy, by pozostawił po sobie ślad. Jak na razie podoba nam się to całe "blogowanie", więc nie będziemy "grozić", że zamkniemy zakład, ale nie wiadomo, czy kiedyś się to nie zmieni.
Mamy zaplanowane 40 rozdziałów. Może wyjdzie mniej, może więcej. Choć w to pierwsze szczerze wątpimy, zważając na to, że nasz obecny post, w rozpisce, miał być dziesiąty. Tak, czy siak, historia dopiero się rozkręca. Korzystając z mojej nieobecności w szkole, zdążyłam napisać już 13 i 14. Rookshy proszę dać troszeczkę, więcej czasu, gdyż ona biedna uzupełnia braki w wiedzy;) W każdym razie, mogę zdradzić, że ten mój ostatni twór, będzie lekkim zwrotem w akcji.
Fankom 1D mogę obiecać (Rooksha), że ich ukochany zespół, niedługo będzie się częściej pojawiał.
Dobra! Dosyć tego nudzenia. Patrząc na zegarek, zacznę się kierować w stronę łóżka. Biorąc pod uwagę to, że ostatnio wstaję o 11...
Tak, czy siak mam nadzieję, że nie zanudziłyśmy was naszym "ogłoszeniem parafialnym" i weźmiecie do serca nasze słowa. Dobra! Na serio kończę, bo zaczynam już bredzić.
Do usłyszenia!
Wariatka

P.S. Zajrzyjcie jeszcze do "Bohaterów". Zmieniłyśmy niektóre zdjęcia i dodałyśmy cytaty.  
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz