czwartek, 27 grudnia 2012

Liebster Award

Hej!
Strasznie dziękujemy Wiks za wybranie nas do LA :D
My chciałybyśmy nominować :
Giovi
xxpatricia13
Kasia
xxangelikaxx
Tośka
Maniaczkaa
Joanna Książek
deeejv

Poniżej są nasze odpowiedzi i pytania do nominowanych:


1. Lubisz skoki narciarskie?
Rooksha: Nie jestem jakąś wielką fanką, nie czekam na nie albo coś, ale jak są w TV to czasem oglądam.
Wariatka: Nie jestem ich wielką fanką, ale czasami oglądam.
2. Rap czy rock?
R: Rock :D
W: Ogółem słucham wszystkiego co mi się spodoba:) Rap, roc, pop, R&B, itp. Nie ma to dla mnie znaczenia, jeśli nutka ciekawa.
3. Czytałeś/aś kiedykolwiek Harry’ego Potter’a?
R: Oczywiście! Każdą część co najmniej dwa razy.
W: Nie, ale bardzo tego żałuję. Czekam na wakacje, żeby to nadrobić:)
4. Fc Barcelona vs. Real Madryt.
R: Barca :D
W: Fc Barcelona, choć Realem nie gardzę:)
5. Która liga mocniejsza? : Bundesliga, czy Premier Leguage?
R: Bundesliga, choć polegam na opinii Wariatki, bo ja się na tym kompletnie nie znam :D
W: Teoretycznie mocniejsza jest Premier Leguage, a praktycznie (obecnie dla mnie) Bundesliga.
6. Kolor ścian w pokoju
R: Dwie różowe i dwie fioletowe
W: Lawendowy<3
7. Komedie romantyczne, czy kino akcji?
R: Akcja, choć dobrym romansem nie pogardzę :*
W: To i to. Nie jestem wybredna w kwestii filmów. Tylko westernów nie trawię.
8. Twój wiek
R: Za 4 miechy stuknie mi 15 ^-^
W: Za 35 dni będę Sweet 16;)
9. Ulubiony piłkarz
R: Iker Casillas :P
W: Błaszczu, Piszczek, Reus, Gotze, Hummels, Kehl, Weidenfeller, Messi,
 Casillas, Pique, Iniesta i paru innych:)
10. Czy Fornalik będzie lepszy od Smudy?
R: Mam nadzieję. J
W: Na pewno:)
11. Ulubiona książka
R: Będzie ciężko, bo czytam tak dużo i tak wiele mi się podoba, że trudno mi wybrać. Jeśli mogę seriami to na pewno Harry Potter, Dary Anioła, Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, Dom Nocy, Błękitnokrwiści, ogólnie fantastyka J
W: Podobnie, jak z filmami, ale ostatnio mam fazę na serię "Ja, diablica".'
12. Zima czy lato?
R: Patrząc za okno – zdecydowanie lato XD
W: Dylemat moralny. Urodziłam się w zimę, ale lato... Pojedynek nierozstrzygnięty ;)

Pytania:


  1. Słońce czy deszcz?
  2. Ulubiony zespół
  3. Błaszczyk czy Lewy?
  4. Z kim spędzasz Sylwestra?
  5. Kim chcesz być w przyszłości?
  6. Ulubiony film
  7. Jeden przyjaciel czy dużo znajomych?
  8. Europa czy USA?
  9. Horror czy komedia?
  10. Ulubiony blog
  11. Twoje prawdziwe imię
  12. Gdybyś wylądował na bezludnej wyspie, ale mógł zabrać jedną rzecz, co by to było?
Będzie nam strasznie miło, jeśli odpowiecie na te pytania, drogie Nominowane :D
Wasze
Rooksha&Wariatka

3 komentarze:

  1. Nowy rozdział na Kubie :)
    http://kuba-sam-meczu-nie-wygrasz.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominację i przepraszam, że tak późno :D
    jutro odpowiem na pytania ! :>

    OdpowiedzUsuń